14 Aralık 2012 Cuma

DİY | Mutfaktan Hediyeler

Ben genelde Hediye konusunda yada misafirliye gideceğimde kendi yaptığım şeyleri götürmeyi ne yalan söliyeyim tercihliyorum.
Yeni birşeyler yapmak, denemek cok hoşuma gidiyor - Insanların ne kadar mutlu olduğunu görmek sanırım benide mutlu ediyor :)

Misafirliye giderken genelde tatlılar tercih ediliyor ama konu hediyeye gelince pek fazla mutfağa girenini görmedim açıkcası.

Şimdi sizinle birkaç Hediye örnekleri paylaşmak istiyorum belki en yakın arkadaşınızı yada anne, babayı belkide sevgilinizi/eşinizi mutlu edebilirsiniz :)
 
Çikolata Kaşikları


Ben çikolata kaşiklarına bayılıyorum. Yapması cok basit bikere ve her gören şaşırıyor.

Malzemeler
Tabiki Çikolata (eritmek için)
değisik Fındık, Ceviz vs. (zevk meselesi)
Plastik veya demir Kaşik yada tahta Şişlerden
Muffin Kalıbı yada Silikon Çikolata Kalıpları
süslemek için yenilebilir Boncuklar, Hindistan Cevizi vs.

Çikolatayı eritiyoruz icine fındık, ceviz yada her ne isterseniz karıştiriyoruz bu karişimi biraz soğutup kalıplarımıza döküp biraz sertleşince icine kaşığımızı batırıyoruz ve süsleyip iyice soğuması icin buzdolabına kaldırıyoruz. Son aşama olarakta kalıptan cıkarıp güzel bir poşete koyup hediye etmek kalıyor. bunu ya böyle yiyebilirsiniz yada bir fincan sıcak sütün icine karıstırarak içebilirsiniz ben sütlü deneyin derim bayılıcaksınız:)

Noel Kurabiyeleri

 
 

Noel Kurabiyeleride Yeniyıl Hediye fikirlerinden birtanesi olsun hadi :) Normal Kurabiye hamurlarını pişirirken içine dondurma Çubuğu yada Şiş sokarsanız bu şekilde sunum yapabilirsiniz. Tarifini yazmıyorum standard Kurabiye tarifi zaten ama illede istiyorum diyen olursa Mail atabilir tabikide. Kurabiyelerinizi Jel gıda Boyasıyla cok kolayca süsliyebilirsiniz ve şeffaf Poşetin içinde cok hoş bir görünüm sağlıyor.

Baykuş Kurabiyeler
 
 
Düğme Kurabiyeler
 
 
 
Portakal Reçeli
 
 

Hiç yorum yok: