21 Şubat 2013 Perşembe

Dekor | Farklı Desenler

Diy Projelerle başladık ve devamı'da elbette gelecek ama bugün birazda genel dekorasyon yeniliklerine bakalım istedim.
Benim aslında pek ısınamadığım ama  gördüğümde 'aaa ne hoş' dediğim geometrik desenlerle neler yaratabileceğinizi göstermek istedim. Çok fazla gevezelik yapmadan sizi resimlerle baş başa bırakayım...


Geometrik Desenler hem pastel hemde canlı renklere bence çok uyuyor. Benim gönlüm daha çok pastel renklerden yana:)


Farklılık yaratmak isterseniz Vazolardan başlayın derim. O kadar çok çeşit var ki anlata anlata bitiremem diyebilirim. Modern evlerin vazgeçilmesi.


Ben Kutularla organize olan insanlardanım diyebilirim:) Değişik renklerde ve boyutlarda çok yararlı buluyorum ve bu geometrik desenleri pek beğendim.


Hiç yorum yok: