21 Mart 2013 Perşembe

Dekorasyon | Romantik Dokunuşlar...

Ben kaç gündür yazıcam yazıcam diyorum ama nedense ev işleri hep araya giriyor, nasip bugünmüş:)
Sizlerle paylaşmak istediğim konu bugün Romantik Hatunlar için diyebilirim:) Evlerimizde hepimiz farklıyız, biri otantik severken diyeri çok sportif sever, romantik sever veya çok modern sever.

Bugün aslında bir yazı serisine başlamak istiyorum ve romantik tarz başlangıcı yapsın istedim, sanirim çok beğenilen tarzlardan birtanesi.
Eğer sizde romantik mobılyaları, dekorasyonu seviyorsanız sakın ayrılmayın şimdi:)


Renk konusunda pembe, beyaz genelde ağırlıklı olur ama bana kalırsa tüm pastel renklerin bir romantik havası vardır hele pastel sarı ve turkuaz. Çiçek desenleri'de pek bi sevilir.


Şu uyumu beğenmiyen, gördüğünde içi ısınmayan birisi varmı bilmiyorum:)

Hem pastel renkler hemde puantiye varsa herşey tamamdır diyorum ben okadar güzel bir enerjisi varki, kiyafetlerde sevdiğim kadar romantik dekorasyonda da pek severim.



Nevresimler ve kutularda tabiki eksik kalmazlar:)

Hiç yorum yok: