24 Eylül 2016 Cumartesi

Öneri | Tatil hazırlığı

Biliyorum bu yazı biraz geçikti ama evde iki afacan olunca insan ne resim çekebiliyor ne de yazı yazma fırsatı buluyor :) Hazır beyler şuan meşgul fırsatı değerlendirelim.

İlk defa iki minikle tatile çıktık bu bayram ve hazırlığın ne kadar önemli olduğunu yolda anladım diyebilirim. İşimi kolaylaştıran ve iyi ki böyle yapmışım dediğim önerileri sizlerle bugün paylaşmak istiyorum.

1. Çocukların ilaç Çantası / İlk yardım Çantası
Biliyorum tatile gittiğimiz yerlerde de eczane vs. bulabilirdim ama yolda acil durumlar için (yolculuğumuz 10 saat sürdü) kullanabileceğim bir çanta hazırladım.
Ateşölçer, ateş düşürücü fitil, yarabandı spray, krem vs. aklıma gelen işime yarar dediğim herşeyi bu minik çantaya yerleştirdim ve çok işime yaradı bu düzen, saatlerce arama derdi yok :)



2. Ürünleri küçük boy alıp götür
En çok sevdiğim ürünleri minik şişeler alıp doldurup götürme kararı vermiştim aslında ama yoğunluktan gidip alma fırsatım olmadı, bence vaktiniz varsa siz öyle yapın :) Onun yerine bulabildiğim ürünlerin küçük tatil boyutlarını satın alıp götürdüm. Küpelerimi böyle bir araya topladım, kaybolan olmadı şükür. Makyaj malzemelerimide hep böyle minik boyutlarda tercihledim ve çok iyi oldu. Bebek bezleri ve ıslak mendillerde bu tarz yolculuk paketleri tercihledim.



3. Düzgün paketleme
Eşyaları yerleştirmeyi lütfen hafife almayın, hele ki dökülebilecek sıvıları düzenli bir şekilde minik poşetlere sarıp yerleştirin, döküldüğünde eşyalarınızı yıkamak zorunda kalabilirsiniz :) Sıvıları bu tarz paketledikten sonra yine hazırladığım minik çantalara yerleştirdim hem hangi bavulda derdi olmadı hem de dökülmüş olsa bile zararımı en aza düşürmek istedim.



4. Araba içi hazırlıkları
bu konu aslında çok uzun yazılabilir ama resimlerim benim yerime konuşsun :) Çocuklar için Çantalar hazırladım, En çok sevdikleri oyuncakları, kırtasiye malzemeleri, kitaplar ve çıkartmalar ekledim.



Arabada daha fazla depolama alanı yaratmak için ön koltuğun sırtına takılabilecek organizer aldım, hem herşey çok düzenliydi hemde koltuklarımız temiz kaldı, en çok tavsiye ettiğim ürünlerden biri de bu.



Çöp olayı bizde herzaman bir sorundu aslında, poşet götürüyordum ama ya bir şekilde delinip akıyordu yada arabanın içinde kayboluyordu. Bu defa bu dertten kurtuldum, büyük boy erzak kabı alıp içine poşet geçirdim ve çöplerimizi içine attık, hem temiz hem de saatlerce arabada çöp poşeti aramadık :)


Çocuklar için yolculuk da kullanabileceğiniz portatif masalardan aldım, Bunlar çok işime yaradı, hem kırtasiye malzemeleri için özel bölmeleri vardı hemde kolayca resim yapabildiler :)


Daha iyi bir düzen sağlamak için araba için sepetler hazırladım, iki oto koltuğunun arasına yerleştirdim bunları ve bir şey aradığımda hızlı bir şeklide ulaşabildim.


Çocuklar ve kendimiz için yastık ve minik örtüler götürdüm, nedense arabada uyukladığımızda üşüyen bir aileyiz, tavsiye ederim.


Hiç yorum yok: