1 Mayıs 2014 Perşembe

DİY | İkea seni seviyoruz :)

Merhaba Hanımlar,

ev artık yavaş yavaş her gün biraz daha yuvaya dönüşüyor! Ya aslında hiçbir zaman tamamen istediğim gibi olmayacak bunu kabullendim sürekli bir şeyleri değiştiren tiplerdenim :) Dekorasyon konusunda sürekli eve yeni şeyler katmanın peşindeyim, ne yapayım böyle seviyorum :)

Oğluşum henüz bizim odada kaldığı için ve o minik beşiğine artık sığmadığı için bir İkea yapalım ve oğluşumuza şimdilik odamıza koyabileceğimiz bir bebek yatağı alalım dedik. Bebekle gezmek zor olsada şansımıza öyle çok kalabalık değildi ve rahat rahat istediklerimi alabildim. Hazır gittik madem bende evime biraz birşeyler alayım diyip daldım reyonların arasına.

İnce ve çok uzun bir girişe sahip olan bir evde oturuyorum. Bu koridorda 3 sarkıt var ve ben birtürlü avize beğenemiyorum. Öyle boş boş durmasınlar diye İkea'dan Regolit Abajur başlıklarından satın aldım, tabiki geçici bir çözüm ben hayalimdeki avizeleri bulana kadar. 

Oğlumun odasıda ayni şekil henüz istediğimi bulamadığım için oraya bir Başlık aldım ama tabi süslemesem olmazdı. Uzun lafın kısası resimler zaten herşeyi anlatıyor :) 





Eminönün'den Korsan temalı Cupcake süsleri almıştım Avizeye nasip oldu. Baskılarını söküp sıcak silikon makinesiyle yapıştırdım, çok tatlı bir şey çıktı ortaya.

Koridor dediğim gibi ince uzun yani bol bol boş duvarlarım var, İkea dan Nihaleler almıştım bunlarıda kumaşla kapladım ve duvara astım, minik notlar ve resimlerimiz yer alacak burada :) 



Devamı gelir emin olun :)

1 yorum:

Juliette Koc dedi ki...

yaratıcılık buna denir. Ikea abajur anlam kazanmış. Ellerine sağlık :))