11 Temmuz 2014 Cuma

DİY | Farklı Fikirler

Merhaba Arkadaşlar,

uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz... Havalar güzel, Ramazan'a alıştık ve daha birsürü şey :) Bu aralar DİY Projelere yoğunluk verdim evimde, bol bol araştırdım, kestim biçtim yapıştırdım diktim diyebilirim, kendimce eğlendim yani.

Şimdi sizlerle bulduğum DİY Projelerimi paylaşmak istiyorum, belki ilham olur.


Mesela bulaşık fırçaları, çok farklı çeşitleri var ve hepsini çok minik Fiyatlara heryerde bulabiliyoruz. Bunlardan mutfağınıza askılık yapmaya ne dersiniz?
Bunun için gerekli malzemeler aslında çok az, bir silikon tabancası, tabiki Fırçalar ve son olarakta Vidalar, bunları yapı malzemesi satan yerlerden yada nalburlardan alabilirsiniz. Vidaları takın ve fırcanızı silikon tabancası yardımıyla duvara yapıştırın, tutarmı tutmazmı derken gayet güzel tutuyor bizde, yok öle yapmak istemiyorum derseniz çift taraflı bantlarlada yapıştırabilirsiniz.



Sanırım bu İkea Saksılarını bilmeyen almayan kalmadı :) Bunları Avizelerinize hava katmak için kullanabilirsiniz mesela, biz normal sarkıtlardan aldık ama başı sökülenler olması lazım, matkap yardımıyla saksıya bir delik açıldı ve avizeye yerleştirildi sonra sarkıtın başını tekrar geri taktık, farklı ama bütçenizi zorlamayacak bir Avize başlığı yaratmış oluyorsunuz. Bu DİY Projenin devamını da getirebilirsiniz mesela sarkıtın ipini Masking tape ile süsliyebilirsiniz yada saksıya birşeyler yapıştırabilirsiniz bu sizin zevkinize kalmış ama böylede çok hoş.



Buda yine çok sevdiğim bir Proje, Komidinlerimden sıkıldım, yenilik istiyorum ama bütçemi sarsmıyayım diyorsanız bu Projede tam size göre ve sonrasında yine Tabure olarak kullanabilirsiniz. Bundan mutfağıma almayı düşünmüştüm aslında dolaplara yetişmesi kolay olsun diye ama ben gittiğimde yoktu, birdahakine inşallah :) Aslında çok basit, ikea ya gidip alıyorsunuz boyuyorsunuz veya duvar kağıdı ile kaplıyorsunuz yada stickerlerle süslüyorsunuz seçim size kalmış ve sonra istediğiniz alanda kullanıyorsunuz, bu salonda olur saksılarınızı koyabilirsiniz yada burdaki gibi yatak odasında da kullanabilirsiniz.


Girişte bir boşluk vardı oraya ne yapsam ne alsam demiyorsunuz, kalkıyorsunuz İkea ya gidiyorsunuz bu Beyefendi normalde kitaplık ama siz onu çok hoş bir Banka çevirebilirsiniz. Minik rengarenk sepetleri artık her yerden alabiliyoruz, ister ayakkabı, ister kışlık malzemeleri yani ne isterseniz koyun içine çok hoş duruyor.
Üzerine ister süngerden kendiniz bir minder dikin yada diktirin, onuda istemeseniz hazır minderler satın alın rengarenk ve onları eilinizle birbirlerine dikin buda güzel duracaktır :)

Evet bugünlük bukadar ama devaı kesin gelecektir :)

1 yorum:

Zeytinli dedi ki...

çok hoşlar :)
banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
sevgiler