23 Haziran 2015 Salı

Dekorasyon | çerçeve işi benden sorulur :)

Bu ara çok uzun, fazla uzun oldu farkındayım... Hayat bir çocukla yoğundu dimi? İki çocukla hayal edin :) Güzel ama bu Postun konusu değil, bu konuyu başka bir gün gözden geçirelim inşallah. hazır iki yavru da meşgul iken, evde yaptığım ufak dokunuşları paylaşmak istiyorum sizlerle.

Bir duvarımız var evimizde kocaman sadece resimlerle dolu, her geçen ay biraz daha genişliyor, büyüyor ve yeni çerçevelerle buluşuyor. Ara ara olan resimleri değiştiriyorum, fotolar çikiyor yerine güzel beni mutlu eden minik yazılar ve doğadan alıntılar yerleştiriyorum.

İlham kaynağı tabiki dergiler, internet ve gezmelerimiz oluyor ve bu ay yine o duvara verdim kendimi, değiştirdim, yeni çerçeveler aldım, biraz daha renklendirdim o duvarımızı. Tabiki sizler içinde resim çekmeyi ihmal etmedim, belki sizede ilham olur :)


Evet şimdilik son hali bu ama eminim bu da yakında değişir, biliyorsunuz bu konuda sürekli yeniliği seviyorum :) Renkli çerçeveler aldım bu sefer, deneme amaçlı ama o gün okadar yoğun geçtiki tek renk alıp mağzadan kendimi nasıl attım hatırlamıyorum, eve gelince pişman oldum, keşke birkaç renk alıp karıştırsaydım dedim ama çokta sorun değil nasılsa yine gideriz :)


Bu tarz panoları seviyorum, hem renk katıyorlar hemde mesaj veriyorlar - daha ne olsun :) İki farklı tarihlerde aynı mağzadan alındılar, sanırım bu aralar baya moda. Ben çok beğendim ve bana kalsa tüm ev Love kelimesiyle donatılabilir :)


Umarım sizede ilham kaynağı olur ve evinize çok fazla bütceyi sarsmadan renk katmış olursunuz.

Sevgiler :)  

1 yorum:

esra yağız dedi ki...

merhaba duvarınız şahane bayıldım. love panoyu siz mi yaptınız? çok beğendim bilgi verirseniz sevinirim. güle güle kullanın bu arada