6 Nisan 2016 Çarşamba

KendinYap | İkea Hack Çocuk Odası

İkea hele çocuk sahibiyseniz gerçekten alışveriş yapabileceğiniz en iyi mekanlardan biri. Ürünler fiyat olarak gayet uygun ve çok fazla çeşit olduğundan kolayca istediğinizi bulabiliyorsunuz. Bugün birlikte İkea Ürünleriyle neler yapılırmış görelim istedim.


İlk olarak raflarla başlıyalım istedim. İkea dan alacağınız beyaz resim raflarıyla çocuğunuzun odasına çok hoş bir Dekorasyon ve eşyalarına koyabilmesi için alan yaratabilirsiniz.


İkeanın baharat raflarıyla çocuk odası için çok hoş kitaplıklar yapabilirsiniz. Hem küçük olduklarından çok tatlı duruyorlar hemde istediğiniz şekilde asarak yavrunuzun da kitaplarına ulaşmasını sağlıyabilirsiniz.


İkeanın minik sehpalarını pek seviyorum, çok da uygun olduklarında başına bir şey geldiğinde en azından üzülmüyorum :) Çocuk odası için ikea sehpalarını folyo ile kaplayıp kuzunuza bir yarış pisti yaratabilirsiniz.


Erkek Çocuklarının en sevdikleri arasında bir de uçaklar geliyor. Yavrunuza bir Hava alanı kursanız ne kadar da mutlu olur :) Bunun için almanız gereken İkea Ürünü ise Trofast saklama ünitesi ve buyrun size kocaman bir hava alanı.


Ve tabiki Prensesleri de unutmadım, yavrunuza ikeanın raf sistemleriyle bir bebek evi yapsanız? Gönlünce oynasa bebekleri için küçük bir Dünya yaratsa, inanın çok beğenecek, hazır bebek evleri için birsürü para harcamanıza inanın değmiyor.

Sevgiler :) 

Hiç yorum yok: