27 Mart 2016 Pazar

Aylık | Pinterest Aşkı Mart 2016

Bugünde sizlerle bir ilham kaynağım olan Pinterest'i paylaşmak istiyorum, çok hoş Dekorasyon Fikirleri, KendinYap Projeleri veya aklınıza ne gelirse yapmak istediğinde bu Platform da çok hoş Fikirler bulabiliyorsunuz. En beğendiğim Projeleri tabi ki benim en sevdiğim dekorasyon hakkında sizlerle bu tarz aylık yazılarla paylaşmak istiyorum.


Kendin yap mumlukları oldum olası çok seviyorum, bana göre en güzeli el yapımı :) Çocuklarınızla çıkın Ormana, onlarla birlikte dallar toplayın, desensiz bir mumluk alın ve bunu süsleyin, hem aile Projesi hem de Dekorasyon daha ne olsun :)


Eski tabaklarınızdan bu tarz Sunum Ürünleri hazırlıya bilirsiniz mesela. Gereken Vidaları Yapı Marketler de bulabilirsiniz. Hazır alıp çok para harcıyacağınıza Anneanne den kalan tabakları değerlendirin derim ben.


Bu Örgü olayını çok beceremesem de Pinterest de bulduğum örnekleri paylaşmadan edemiyorum :) Çok tatlı değil mi ama?


Eski tahtalar, kavanozlar ve vida,,, Tüm gerekli Malzemeler bunlar ve ortaya çıkan bu güzellikleri ne demeli? Bayıldım gerçekten, insan ne kadar da üretken :)


Marketler de bazen güzel plastik ve karton bardak bulmak mümkün, bunlardan balkonunuza veya başka bir oda için aydınlatma yapmaya ne dersiniz? Ben çok beğendim ve yatak Odası için yapılacaklar Projeme ekledim bile :)

Bu aylık bukadar :) Eğer benim Pinterest hesabımı merak ediyorsan, neler beğenmişim görmek istiyorsan beni Buradan takip etmeye başlayabilirsin :)

Hiç yorum yok: