14 Mart 2016 Pazartesi

Özel | Bir aydır nerelerdeyim?

Uzuuun Almanya tatilinden sonra İstanbula dönmüş bulunuyoruz. Nerden baksanız bir ay boyunca tüm sosyal platformlardan birazcık uzak durdum. Sebebi çok basit, ansızın gittim, blog da hazır da bekleyen yayınlarım yoktu ve almanyadan notebook veya bilgisayar kullanma imkanım çok fazla olmadı.
Neden gittin diceksiniz şimdi... Hemen cevaplıyayım, abimi evlendirdik, resmi nikah ayın başındaydı Düğün ise sonunda uzun süre kalmamın sebebı buydu. Tabiki bu bir ay boyunca bol miktarda lışveriş yaptım, evim içinde birakaç parça birşeyler aldım. İnstagram dan takip edenler bilir, bol miktarda Kırlent aldım :) Diğerlerin resimlerinide paylaşmak istiyorum buradan.


Salonumuzu değiştiriyoruz bu aralar :) Tv unitesinin yerini konsol alacak, küçük çocuklarla malesef tv ünitesi olayına girilmiyor. Bunu da konsolun üstüne koymak için aldım, içi aydınlatmalı ve akşamları çok hoş bir işik veriyor, pil ile çalıştığından priz derdi de yok :)


Beni önceden takip edenler bilir kasnak çerçevelerimi, çocukları da duvarımıza dahil edebilmek için iki adet minik kasnak daha aldım :) Always kiss me goodnight da yatak odası Projem için Türkiyeye geldi :)




Panolarımıza yenileri eklendi, malumunuz mesajlı Panoları pek severim :) Hepsi çok uygundu o yüzden bol bol aldım arada değiştirmek amaçlı.


Kumaş peçete kalınlığında tek kullanımlık Amerikan Servisleri buldum H&M Home bölümünde ve onlardan da aldım, Kırtasiye Sevgimide es geçmemek için bu minik kapılara takılan Not Kağıtlarından da attım iki tane bavula ne olur ne olmaz :) Sürekli Çocuklarla kumanda savaşı veriyoruz, saklıyorlar artık herşeyi :) Bu olayada el atmam gerekiyordu tabiki de bu tarz koltuğa monte edilen bir Organizer aldım.


Yine değişik değişik kullanmak için Konsolun üstüne Objeler aldım, mumluk Baykuş, Mumlar, ahşaptan baş harflerimiz neler neler :) Konsol gelsin o şekilde göstereceğim hepsini.


Baykuşunda maşallahı var resimden çıkmak istemedi :) Bu kutuyuda yine konsol için aldım kendisi H&M Home bölümünden.


Kendimi şımartmak adınada birsürü almanca dvd. Ne yalan söyliyeyim özlüyorum arada Almanca film izlemeyi veya biriyle konuşmayı :)

Evet şimdilik bukadar, eğer resimlemeyi unuttuğum birşey bulursam İnstagrama gelin orada kesin vardır :) Sevgiler 

1 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Muhteşem objeler almışsınız.Güle güle kullanın ♥