29 Mart 2016 Salı

KendinYap | Buzdolabı süslemesi

Hepimiz şu pahalı markaların çok güzel görüntüye sahip olan Buzdolabını biliyoruz dimi :) Retro desenliler kesinlikle benim favorim. Ama hadi gidip alalım olmuyor her zaman. O yüzden bugün sizlerle kendi evimizde mevcut olan dolapları değiştireceğiz, emin olun çok güzel olacak.


Bahsettiğim Ürünler bunlar :) Eminim farklı desenlerini de görmüşsünüzdür. Çeşitleri çok fazla ama dediğim gibi çok da uygun değiller ve elinizdeki Ürünü de bu şekilde değiştirebilirsiniz.
Bugün sizlerle bulduğum birkaç örneği paylaşmak istiyorum, umarım size de ilham olur. İstediğiniz renklerde ve şekillerde değişimler yaparak uygulayınız lütfen.


Mesela Yapı marketlerde veya İnternette renkli folyolar satın alıp, istediğiniz şekilde şeritler kesip tüm dolabınızı bu şekilde kaplıyabilirsiniz. Hepsi bana çok, küçük değişiklik istiyorum diyorsanız, folyolardan minik daireler kesip bunları kullanabilirsiniz.


Bu şekilde ekonomik ve hızlı bir değişiklik elde edebilirsiniz ve bence çok hoş duruyor, sıkıldığınızda değiştirebilirsiniz de ara ara.


İsterseniz boyayabilirsiniz, hatta kara tahta boyası kullanırsanız üstüne bir şeyler yazabilirsiniz, çocuklar için resim alanı bile olabilir :) Farklı renkler kullanırsanız etkisi dahada fazla olur.


Ön tarafı beni yorar uğraşamam diyorsanız sizin içinde bi değişiklik Fikrim var :) Eğer dolabınız yanları açıkta kalıyorsa, farklılık bu alanlarda da yaratılabilir. Boyayın, folyo ile kaplayın, canınız ne istiyorsa, bence denemelisiniz :)

Sevgiler :) 

Hiç yorum yok: