7 Ocak 2016 Perşembe

Dekorasyon | İkea Hack

İkea... En sevdiğim mağzalardan biri söz konusu Dekorasyon ise. Evimde ve hediyelerimde kendim bi farklılık katmayı seviyorum, hazırlar pek bana göre değil. Tam bu noktada İkea giriyor işin içine.
Bugün sizlerle İkea Ürünlerle neler yapabileceğinizi paylaşmak istiyorum, umarım sizede ilham kaynağı olur.

Sizin için yapması ve Ürünleri bulması daha kolay olsun diye isimleri ve fiyatları resimlerde belirttim. İkea'nın kendi sitesinden veya Mağzalarından böyle daha kolay bulabilirsiniz.



İlk Proje için gerekli olan Malzemeler:

Vazo
A4 Kağıt
Su ve yüzen mumlar veya büyük blok Mumlardan (isteğe göre değiştirebilirsiniz)

Öncelikle A4 kağıdına istediğimiz boyutlarda ve şekillerde evler çiziyoruz, bunları kesip resimde görüldüğü gibi vazonun etrafına yapıştırıyorsunuz bukadar basit :) Vazoya sonrasında su doldurup mumlarıda ekledinizmi tamamdır.


Malzemeler:

eski Kavanozlar
Çocuk odasından yürüteceğiniz hayvan şekilli oyuncaklar (evde yoksa birçok oyuncakcıda bulabilirsiniz, ara ara Marketlere bile geliyorlar)
Spray boya

Kavanozun kapağına istediğiniz oyuncağı yapıştırıyorsunuz, bunu düzgün yapın lütfen sonradan duşmesin. Şimdi en eğlenceli kısmı, farklı renklerde Spray boya kullanıp bir güzel kaplıyorsunuz. Farklı renklerde Kavanozlar hazırlarsanız dahada eğlenceli oluyor görüntüleri.
Şimdi isterseniz içinde baharat, minik sürekli kaybolan eşyalarınızı veya buradaki gibi kırtasiye Ürünlerinizi yerleştirin.


Malzemeler:

beyaz veya tek renk Fincanlar / Kupalar
Porselen için özel boyalar ve kalemler

İşlem çok basit, al eline kalemi ve boya :) İstediğiniz şekiller, hayvanlar veya yazılar eklerseniz çok daha hoş oluyor. Bence bir arkadaşınıza bunu hediye olarakta hazırlıyabilirsiniz, eminim sevinecektir.


Malzemeler:

Nihaleler
boya kalemleri / dergilerden kesilen görseller / Resimler / Not Kağıtları vs.

Bunları gören ve beni daha önceden takip edenler bilir, kendi evim için yapmıştım, ben kumaş ile kaplamayı tercihlemiştim ama bu halide çok hoş. İster çivilerle duvara sabitleyin yada özel bantlarla hiç fark etmez yeterki tutsun :)


Malzemeler:

Vazo
Kumaş
Makas ve Dikiş Makinesi

Yine çok yaratıcı bir Proje, vazonuzun uzunluğuna göre istediğiniz şekilde kumaşınızı kesip dikiyorsunuz, tıpkı bez çanta gibi düşünün sonra içine vazoyu yerleştiriyorsunuz bukadar :) İçinde çiçek yok ama ne kadar hoş görünüyor :)


Malzemeler:

Tatilden kalan tüm Ivır Zıvırlar
Vazo
Kum veya Taşlar

Ahh bunu çok sevdim, genelde resimler çekilir tatilde ve unutulur, ama tatilden size anılarınızı hatırlatacak eşyalar getirseniz, bunlar farklı tahtalar, taşlar, kabuklar olabilir mesela, sonra onları bu şekilde güzelce yerleştirseniz? Ayy toz olur sevmem dersiniz siz şimdi :) ozaman resimdeki gibi malzemeleri doldurup ters çevirin ve sadece vazoyu silme derdi kalsın. Biliyorsunuz çareler tükenmez :)


Son Proje için gerekli Malzemeler:

Süslü bir Çerçeve
kumaş
Lastikler veya İpler
Resimler ve Notlar

Bunuda pek sevdim :) Büyük bir çerçevenin arkasını kumaşla kaplayın, üzerine ipler veya lastikleri gererek yapıştırın, sonra çerçeveyi birleştirin - alın size KendinYap Pano.

Bugünlük bukadar :) Umarım paylaşımlarım sizinde işinize yarar. Bu tarz Projeleri seviyorsanız mutlaka takipte kalın devamı gelecek.

Sevgiler

1 yorum:

Kelebek Etkisi dedi ki...

Çerçeveye bayıldım gerçekten ellerine sağlık:))