8 Ocak 2016 Cuma

Trendler | 2016 - En Trend Duvar Renkleri

Bu sene evini tadilata sokacak olanlar için işte beklenen Yazı :) Duvarlarımızda bu sene hangi renkleri kullanacağız? Nasıl uyum yaratacağız bugün paylaşmak istiyorum. Tabiki bunlar sadece benden öneriler, ama lütfen klasik beyazdan artık vazgeçin :)

Bu sene hardal - ama Altınhardal ön planda olacak. Koyu ve tok renkler sevenler bu sene pek mutlu olacaklar. Pastel de tabiki yine göz önünde ama o cicili bicili çok çok açık tonlardaki pastelden bahsetmiyorum :) Koyu ve tok renkleri tercih edenler için sadece odanızın belirli kesimlerini boyamanızı tavsiye ediyorum fazlası yanlış etki yaratabilir ve sizi bunaltır.


Resimdeki en Trend Pembe ve Mor tonlarını sizlerle paylaştım. Dediğim gibi o cicili bicili renklerden vazgeçme zamanı geldi - olgunlaşıyoruz :) Örneklerle paylaşmak istiyorum renkleri sizlerle böylece kullanıldığında nelere dikkat etmeniz gerektiğini daha iyi anlıyabilirsiniz.


Pembe kullanıldığında tok olması eve bi ciddiyet katar ve kız odası havası yaratmamasını sağlar. Pembe istemem diyen erkekler bu Pembeyi belkide sevecekler :) Pembenin alt tonları gerçekten gayet hoş olabiliyor ama dekorasyonda çok fazla koyu kullanılmasını tavsiye etmiyorum duvarlarınız bu tarz tok bir renkle boyanmış ise. Örnekte de görüldüğü gibi tek bir parça siyah geri kalanlar pembenin farklı alt tonlarında seçilmiş ürünler.


Pastel sözü vermiştim yazımın başında bunu tutayım :) lavanta ve alt tonları bu sene çok moda olacak söyliyeyim ama dediğim gibi abartmayın. Bu renk ailesinde yanlış seçim yaparsanız Babyshower etkisi yaratırsınız ve bir müddet sonra siz bile görmekten bıkarsınız.


Bu pastel renkler modern ve rustik mobilyalarla çok hoş bir etki yaratabiliyor. Eşyanız çoksa ve odanız çok küçükse fazla tavsiye etmiyorum, çok kalabalığı sevmiyen renkler :)


Biliyorum Türkiyede koyu duvarlar pek sevilmiyor, genelde kaçıyoruz bu renklerden ama doğru ve dozunda kullanıldığı zaman tüm eş dost kıskanacak hale geliyor emin olun :) Hele yeşil ve alt tonları benim favorilerim arasında bu sene ve yine Trend renkler arasında.


Pek sevdim bu kombinasyonu. Açık halı ve mobilya ile gayet şık ve zarif bi hava katmış odaya. Birazda dekorasyon ister bukadar, öyle çok uğraştırmaz sizi.

Evet en Trend renkleri de öğrenmiş oldunuz, hadi bakalım tadilatı erteleme bir sebep kalmadı, 2016 evinizin en güzel renklere büründüğü sene olsun :)

Sevgiler

Hiç yorum yok: