19 Ocak 2016 Salı

Mobilya | Konsol Seçimi

Konsol.. Yemek odasında, salonda hatta yer müsaitse bence yatak odasında bile olabilir. Kendilerini gayet kullanışlı buluyorum.
Benim için Konsol da önem taşıyan püf Noktalarını bugün sizlerle paylaşmak istiyorum.

1. Yüksek ve ayaklı Modeller

Eğer çocuğunuz varsa tüm ayaklı Mobilyalarınızı ayrı seviyorsunuz. Temizlik konusunda ayaklı modeller inanılmaz rahat oluyor. Altına çocuk yiyecek bir şey attı, onu nasıl alacağız derdi bitiyor. Yükseklik sağlıyor ve çocuk üstüne çıkar düşer derdi uzun bir süre rafa kaldırılıyor.

2. Kulpsuz Modeller

Ben olsam kesinlikle Kulpsuz bir model seçerdim. Bence hem daha temiz ve düzenli bir görüntü sağlıyor hemde yine temizlikte rahatlık sağlıyor, sil geç :)

3. Uyumlu Renkler

Mobilyanızı değiştirebilirsiniz, o yüzden tavsiyem Konsol da daha sakin, mümkünse tek renk tercih edilmeli. Benim tercihim kesinlikle beyaz olurdu.

4. Zevkinize göre seçim yapın

Klasik bir odaya, modern bir konsolu uydurmak sandığınız kadar kolay olmaya bilir. O yüzden seçiminizi zevkinize göre yapın.

Benim Seçimlerim


Lazzoni Mobilya 5495 tl



İder Mobilya 700 tl





Hiç yorum yok: