16 Ocak 2016 Cumartesi

Lifestyle | En sevdiğim Kırtasiye Markaları

Bugün sizlerle en sevdiğim Kırtasiye Ürünlerimi ve Markalarını tanıtmak istiyorum. Genelde daha sıradışı ve farklı Ürünler tercihliyorum. Vakit kaybetmeden, kuzular uynamadan hemen paylaşayım sizlerle :)


Farklı Not defterleri, kupalar, cüzdanlar vs. arıyorsanız Tosbaa tam size göre. Hele Not defterlerini bi ayrı seviyorum. 



Farklı hediyeler arıyanlar için işte Minyon :) Annelere, Babalara kısaca tüm Kırtasiye sevenler için bence en güzel şeçimlerden birtanesi. Çok eğlenceli Ürünler hazırlamışlar, bence görülmeye değer.






İstanbul severler için işte tam aradığınız Ürünler burada, Not defterinden tut Fincanına kadar. Biz bir Magnet ile tanışmıştık ve ondan beri Ürünlerin çoğunu aldım :)




Eski ve Köklü bir Marka diyebilirim, Not defterlerini, ajandalarını ve Kalemlerini severim ama Çantaları benim kesinlikle istekler Dosyama eklendi bile :)



Hiç yorum yok: