29 Ocak 2016 Cuma

Dekorasyon | Yatak Odasında düzen

Bugün sizlerle bana uygulaması en zor olan konuyu paylaşmak istiyorum :) Yatak odasında düzen... Bilmiyorum bizim ev mi fazla küçük yada benim mi çok fazla eşyam var ama yatak odam çoğu zaman bildiğiniz depo :) Birşey arıyorsanız oraya bakın derim.
Yani 2016 Projelerimden biri de yatak odam olacak gibi görünüyor. Aslında nasılsa çok fazla zaman geçirmiyoruz boşver diyoruz ama bence önemli odalardan birisi de yatak odası. Hadi bugün bi depolama konusuna bir çare bulalım.


Bazalar sanırım hepimizin favorileri, sizleri bilemem ama görüntüleri genelde pek hoş olmuyor. Keşke böyle çekmeceli modellerden bizim Mobilyacılar da yapsa, yapan veya satan bir Marka biliyorsanız bana bi haber verin lütfen :) bu tarz çekmeceler bence en iyi çözüm, yatağım çok ağır ve bazaya ulaşmak beni delirtiyor artık :)


Küçük çocuğunuz yoksa bu tarz raf bölmeleri olan yataklarda size göre olabilir. Tabi burada düzen önemli yoksa hoş olmayan görüntüler yaratabilirsiniz.



Çocuk odasında da çekmeceli beşikler ve ranzalar tercihliyebilirsiniz, bizim çocuk odamız fazlasıyla küçük olduğundan dolayı ranzamızı çekmeceli seçtik ama bunu detaylı bir şekilde başka bir postta paylaşmayı düşünüyorum :)


İki çekmece yerine birtane büyük de tercihliyebilirsiniz eğer büyük parçalar saklamanız gerekiyorsa :) bunlarda gayet şık duruyorlar bence.


Hiç yorum yok: